Esettanulmány – Kulcsszókutatás – Ügyfelünk tollából

Esettanulmány – Kulcsszókutatás – Ügyfelünk tollából
4.9 (97.78%) 9 szavazat

Esettanulmány – Kulcsszókutatás – Seo – Linképítés

 

Ebben a cikkben egyik kedves ügyfelünk írta le, milyen sikereket ért el nagy keresésű kulcsszavakra linképítés szolgáltatásunk segítségével. Nem is akár milyet! Esettanulmány első kézből.

Hogyan írj meg egy cikket 3 kulcsszóra?Ami sikeresen landolt a top 3 pozícióba.

Voltak jó sztorik és voltak nagyon jó képeim, amik szorosan kapcsolódtak ehhez a témához. Elhatároztam, hogy cikket írok nagy keresésű kulcsszavakra. Ki is választottam az első kulcsszót, amire havi 1900 keresés van havonta. Sikerült is feljönnöm vele az első 10 be a keresőben.

Ezt követően elhatároztam, hogy bővítem a tartalmat, hogy a keresési találatokban jobb helyezést érjek el.  Ezután frissítettem a cikk tartalmát. Hozzáírtam és elhatároztam, hogy egy másik kulcsszót is beleírok, ami szintén nagy keresésű (880 keresés/hó) s kapcsolódik az előző kulcsszavamhoz. Beletettem és türelmesen vártam. Feljöttem a 2. kulcsszóra is a keresőben, de a helyezések nem javultak.

Szóval időközben rájöttem, hogy nem fog feljebb menni a cikk, hacsak nem építek linket a cikkre. Építettem is, ha jól emlékszem 4 db-ot. Már régóta ismertem mis.hu weboldal tulajdonosát, akik már több alkalommal is sikeresen építettek linkeket a weboldalamra. A többi siker után egyértelmű volt, hogy hozzá fordulok újból. Fel is jöttem mindkét kulcsszóra a google találati listáján top pozíciókba, az egyik kulcsszó 2., a másik kulcsszó a  3. helyre.

Vártam egy újabb hónapot.

Közben jött a Fred algoritmus. Ő a nem releváns tartalmakat büntette. Sajnos mindkét kulcsszó hiába kapcsolódik az oldalam témájához nem lett releváns a főoldali kulcsszavamra (de erről később).

Ha nem tudod mi az on page seo akkor olvass tovább..

Viszont ettől feljebb nem ment a dolog. Hittem a cikkemben, mert szerintem jól sikerül, talán szórakoztató is, bár nem kimondottan a célpiacomnak szól, de abszolút a főtémámhoz kapcsolható. Akkor miért írtam meg? Mert valós megtörtént humoros dolgok és nagy keresésűek.

Kapóra jött a barátom bemutatkozó cikke az oldalamon. Kapcsolódik a tevékenységemhez „de nem releváns”. Kittem a cikkét. Aztán mikor kimásztam a Fredből akkor górcső alávettem ezt is. Rájöttem, hogy releváns erre a 2 kulcsszavas cikkre csak nincs jól megírva!

Átírtam picit. Vártam egy hónapig. Egy hónap múlva beigazolódott, amit sejtettem. A cikk segítségével első lettem mindkét kulcsszóra. Vártam még egy hónapot, hogy ottmaradok –e. Igen beton stabilan 1 hely mindkét kulcsszóra. Ez az onpage seo.

Most már kivehettem az indexből a támogató cikket, mert nem szeretnék több olyan tartalmat az oldalamra, ami nem releváns (van elég így is). Viszont a támogató cikkben elhelyezett backlink követésben maradt. Vártam, de így is első maradtam.

Bántott, hogy itt volt ez a cikk, ami nem releváns, nem igazán hoz megrendeléseket, viszont első. Nem dobhatom ki, hajtogattam magamban.. Ki kell használnom valahogy a nagy nézettségét viszonylag jó reklám is.

Elhatároztam, hogy frissítem a cikket.

Méghozzá egy 3. kulcsszóra! Kockázatos mert elveszthető az első hely mindkét nagy keresésű kulcsszóra. Mivel nem pénzkereső számomra a tartalom ezért a 2. hely is kivalló lehet, ezért belevágtam. Még nem írtam ilyen cikket, ami 3 kulcsszóra jön a keresőben, de itt volta az ideje. Meg keresetem ugyanis azt a cikkhez szorosan kapcsolódó közös kulcsszót, ami a cikkben szereplő mindkét kulcsszóra és a főoldalamra is releváns. Meglepő, de van ilyen, sőt havi 1000 keresés van rá. Mielőtt átírtam a cikket ellenőriztem, hogy felhoz–e rá a google attól függetlenül, hogy nincs a cikkben ez az új kulcsszó. Igen első oldal alján mivel rokon jelentésű szó volt.

Átírtam a cikket.

A 2. napon ellenőriztem a helyezéseket. 2 napon belül 3. helyet szereztem és a másik kettőre megőriztem az első helyet. Nem tudom, megy–e még feljebb, de nem is izgat, sőt ha második lennék az sem baj. Hiszen eljutottam oda ahová akartam. Megmaradt a cikk és relevánssá tudtam tenni. Nem mellékesen jelenleg egy újabb dobogós helyezéssel is gazdagabb lettem a keresőben.

Esettanulmány 2018.01.21 eredménye

  • 1900 havi keresésű kulcsszó top 1 helyezés
  • 880 havi keresésű kulcsszó top 1 helyezés
  • 1000 havi keresésű kulcsszó top 2 helyezés

A keresőoptimalizálás lassú folyamat. Lassan lehet eredményeket elérni. A linképítéshez nem annyira értettem, de a mis.hu segített nekem eredményeket elérni. Szép lassú építkezést ajánlom mindenkinek, ebben pedig Gábor cége tökéletes partner lesz. Jó szívvel ajánlom a szolgáltatásait.

Bese Zoltán esküvői fotós

Minden ami esküvő – esküvői ötletek – esküvői tippek – esküvői helyszínek – esküvői blog.