5 online marketing eszköz webshopoknak

5 online marketing eszköz webshopoknak

webshop online marketing

Ahhoz, hogy egy webshop sikeres legyen, szükség van olyan termékekre, amit az emberek szeretnek megvenni. Arra is szükség van, hogy a termékek ára jól legyen kisakkozva. Mindez rendben van, még sincs elegendő vevő?

Mert többre van szükség a jó termékeknél, és a jól megválasztott áraknál. Hiszen hiába a remek termék, az ötletes akció, ha senki se látja.

Szeretnél millió látogatót, és sok ezer vevőt? Íme 5 marketing eszköz, amire mindenképpen szükséged van.

1.SEO – Keresőoptimalizálás webshopoknak

A keresőoptimalizált weboldal, webshop azt jelenti, hogy a termékeid számára szükséges kulcsszavakra, a webshopod megtalálható lesz.

Amikor valaki keresi azt a terméket, amit te is árulsz, beüti a Google keresőbe, akkor te előbb kerülsz a szeme elé, mint a konkurencia. Optimális esetben. Ha jól van optimalizálva a webshopod. Mert a vevő is és a Google is elég változékony, szóval ez egy folyamatos munka, ami bőségesen megtérül. Természetesen nem mindegy, hogy melyik rendszer alatt működik a webáruház. Ezért mindegyikre külön webáruház optimalizálási stratégiát kell alkalmazni.

2.Mobilon is gyors webshopok

Ma már a vevők 40-50%-a mobilról böngész, keres. Lehet, hogy végül a munkahelyi laptopról fog vásárolni, de a mobilján fog keresgélni, míg beér a munkába.

ha az oldalad, a webshop lassan töltődik be, pár másodperc alatt el is veszítetted az érdeklődőt. Türelmetlen időket élünk. Ezért nagyon fontosak a beállítások, és az, hogy milyen és mekkora képeket töltesz fel a termékekhez.

3. Prémium linképítés webshopok számára

Kétféle link van, a belső, ami a webshopon belül vuiszi a vevőt, és a külső, ami más oldalakról hozza hozzád a vevőt. Kellenek a belső linkek, de a külsőkből sokkal több kell. Vannak a gyenge és vannak a minőségi külső linkek.

Neked minőségi külső linkekre van szükséged. Mert ezek fogják a jól kereső optimalizált webshopot a google találati lista legelejére repíteni.

Mondjuk, te cipőket árulsz, és egy bulvár weboldalon megjelenik, hogy a főfő celeb a te cipődet viselte, mert az a legjobb, és ott lesz benne a te webshopod, a termék linkje. Ez egy külső link. Ilyenekre van szükség, és ezeket folyamatosan, minden hónapban építeni kell.

4.Tartalomkészítés, blog

Azt hinnéd, hogy ha webshopod van, akkor elegendő a termékleírásokkal foglalkozni, de ez nem így van. A blog és a minőségi tartalom két oldalról is nagyon erős támasza lesz a webshopodnak. Az egyik, hogy elmondja az érdeklődőknek, hogy miért a te termékeid a legeslegjobbak az ő számukra.

A másik pedig, hogy a blogod adhat erős külső linkeket a webshopnak.

5.Feliratkozó gyűjtés

Sokan temetik az email marketinget, te ne tedd. Gyűjts feliratkozókat, adj nekik minőségi tartalmakat, és írj nekik sok hírlevelet.

Az, aki feliratkozik, mert érdeklődik a termékeid iránt, töredék idő alatt konvertálható vásárlóvá, mint valaki, aki odatévedt az oldaladra.

A feliratkozóból lesz a vevő. Írj blogot, linkelj, gyújts feliratkozókat, és küldj hírlevelet.

Ha webáruház keresőoptimalizálására van szükség, akkor fordulj hozzánk bizalommal!

Ferge Balázs

SEO a Cégedért!

30/699 3815

seoacegedert@seoacegedert.hu